9 Kasım 2012 Cuma

İMAJ DEĞİŞİKLİĞİ CANDIR... KANDIR...!

   Kılık kıyafete taktım bu aralar. Malum kış geliyor... Eee her mevsim değişikliği alışveriş zamanı demek. İyi de niye? Dolabıma bir baktım da şöyle; hep aynı tarz, benzer renkler, benzer modeller...

   Bu sene de gidip benzerlerini alacaksam ne gerek var?

   Türk kadını diye eleştirilip durulan bir milletin kadınları olarak ben de kabul ediyorum ki kıyafet konusunda eksiğiz ya da sıkıcı diyelim. Zaten el altından dağıtılan bir "Evli Kadının Giymesi Gerekenler El Kitabı" mı var nedir anlamadım?

   Moda oldu diye takıyoruz üstümüze o sene ne revaçta ise bitti artık... Herkesin üstünde milli üniforma gibi aynı kılıklar! Kendime o kadar haksızlık etmeyeyim; ben arada bir yenilerim kendimi. Ama arada bir işte... Neden peki...? neden her gün başka başka kadınlar olmayalım. Bir gün entelektüel, bir gün asi, bir gün hanımefendi, bir gün ciddi ve mesafeli, bir gün uçarı ve çocuksu...

    Biz imaj değişikliğini saçımızı değiştirmekten ibaret sanıyoruz, değiştirmek dediğim de rengini 1-2 ton açmak ya da kapatmak o kadar. Halbuki kıyafete göre saç bile yapmıyoruz günlük hayatta.

   Ama yok bu böyle gitmez!

   İmaj değişikliği candır..! Kandır..!

   Haftaya alışverişe gidiyorum. Dolabımdakilerin benzeri bir şey daha alıp dönmeyeceğim o mağazalardan bu sefer..!

   Dip Not: İmaj değişikliği yapalım derken kendimize uymayan bir tarz ya da kılıkla da milleti kendimize güldürmemeye dikkat...!



Sarah Jessica Parker
İdolüm. Moda konusunda ilham almak istiyorsanız
o ve Sex and The City 
birebir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder