16 Kasım 2012 Cuma

EŞİNİZ SİZİ ALDATIYOR MU?


  Bu başlığı dikkatinizi çekebilmek, size ulaşabilmek için attım! Umarım bu yazımı, 3 dakikanızı ayırıp sonuna kadar okursunuz...


    Eşim beni aldatıyor mu?
    Eşimin beni aldattığını nasıl anlarım?
    Aldatılıdığınızı nasıl anlarsınız?


   Bu yazıları o kadar çok okuyordum ki bir ara... Ondan sonra içinden 2-3 maddeyi de tutturunca -ki zorlamaya  gerek yok, illa ki bir kaçı tutuyor- evde kavga kıyamet. Eee kaçınılmaz son; akşama kadar kurup kafada, akşam işten zaten canı burnunda gelmiş olan eşime, beş karış suratla hesap sorunca giriyorduk birbirimize. Bütün gün evde; "Şimdi kiminle, nerede? Kesin aldatıyor işte bak kaç tanesi tuttu... Bana bunu nasıl yapar....!" diye gezinerek yok yere kendime çektirdiğim eziyeti saymıyorum bile. Sanki aldattığını yakalasam rahatlayacağım... O denli...
 
    İyi de bunlara neden kanıyoruz? Geçenlerde yine böyle bir yazı gördüm: Listede neredeyse 40-50 madde var. Adamın yeni bir dizi izlemeye başlamasından tutun da morali bozuk olsa kabahat neşeli olsa kabahat... Yok vicdan azabından yakın davranır, yok başka biri olduğu için uzak davranır... İyi de hangisi?
 
    Bu yazıdaki saçmalığı, kıskançlığı mantığını kör etmemiş herkes anlar. İyi de karşımızda sözü edilen "şüpheli kişi" robot mu? Birgün sinirli, ertesi gün neşeli, ertesi gün canayakın olmaya hakkı yok mu? Biz her gün aynı ruh halinde, her gün aynı mesafede miyiz?

     Biz evden çıkmadan parfüm sürdük diye "şüpheli kişi" oluyor muyuz? Hem ter kokan erkeklerden nefret edip hem de eşimiz parfüm sıktı diye olay çıkartan yeryüzündeki dişi türü yalnızca biziz herhalde.

     İşte, tüm bu nedenlerin size verdiği aydınlanmaya dayanarak, gelin vazgeçin bu huyunuzdan. Başta zor olacak, kurup duracaksınız. Ama tutun kendinizi... Bir süre sonra aklınıza bile gelmeyecek.

     Ayrıca eğer aldatılıyorsanız elbet bir gün karşınıza çıkar. Ne yapacağınıza o zaman bakarsınız. Ama şuanda aldatılmıyorsanız... Hayatınızı kendinize ve ailenize zehir etmektesiniz... İlginizi çektiyse ve kıskançlıktan kurtulmak istiyorsanız, bu yazımı da okumanızı şiddetle tavsiye ederim..!

http://kadinnkadina.blogspot.com/2012/11/kiskancligi-yenmenin-yollari.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder