15 Haziran 2013 Cumartesi

ComfortBaby Socialmom ' da Test Edildi... Onaylandı... Mutlu Olduk...

Bir süredir instagramda “@socialmom13“ yakışıklı oğlu Kivi ‘yi (iltifat olsun diye söylemiyorum kesinlikle ) socialmom.blogspot.com da ise yazılarını keyifle takip ettiğim bir anne var… Çağla Sönmez…



Resimlerinden herhangi bir kanguru kullanmadığını fark ettim ve hem ComfortBaby Kangurumuzdan memnun kalacağını hem de bizim için iyi bir referans olacağını düşünerek, kendisine bir hediye göndermek istedim. Kendisi son derece kibar ve ilgili davranarak hediyemizi kabul etti ve denedi. 

Ve yine aynı nezaket ve ilgiyle blogunda bizim için çok güzel bir yazı hazırlamış…

Bebek arabası, puset çok keyifli ama eğer benim gibi asansörsüz bir binanın 3. katında oturuyorsanız ve yardımcınız yoksa, 10kg ağırlığında bir bebeği, eşyalarınızı ve bebek arabasını sırtlanıp dışarı çıkmak pek kolay olmuyor. Kaldı ki sokakta geçirdiğimiz vaktin minimum üçte birinde mutlaka kendini taşıttırıyor :) Bu yüzden kucakta taşınmayı hiçbirşeye değişmeyen Kivi için daha kolay bir yöntem arıyordum. Gelinim Ada'nın annesi Yasemin Ergo Baby'den çok memnun olduğundan bahsetti. Güzel bebeklerini, bir haftasonu, 6 saat hiç yorulmadan taşımışlar. Bende deneyeyim, kolaylık olur diye düşünüp internette bir araştırma yaptım. Okuduğum forumlarda kumaşın bebeği ve taşıyan kişiyi terlettiğine dair şikayetler gördüm. Neden bunu daha pamuklu bir kumaştan yapmıyorlarki derken Kivi ile ben, sevgili Çağdaş Hanım'ın hediyesiyle, Comfort Baby ile tanıştık.  

            Yazının devamı için bağlantıyı tıklayın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder