28 Şubat 2013 Perşembe

Astim Belirtileri ve Tedavisi

Astım Nedir?
Astım Belirtileri
Astım Tedavisi Nasıl Olur ?



Astım akciğerlerde bulunan hava kanallarının astımı tetikleyen sebeplerin var olması ile tıkanması sertleşmesi ve daralmasıdır.
Daralan hava kanalları ise nefes almayı zor hale getirir.

Astım Belirtileri:

-Hırıltılı nefes alıp verme
-Sık sık Öksürme
-Nefes alıp verirken göğüste daralma meydana gelmesi
-Aldığınız nefesin size yetersiz gelmesi ve daraltması
-Yemek,boya,parfüm ve kirli hava gibi durumların nefes alıp verirken öksürüğü tetiklemesi
-Geceleri öksürük nöbetlerinin meydana gelmesi

Astım Tedavisi:

-Astım tedavisi zor ve uzun süren bir tedavi şeklidir.
-İlk önce astımı tetikleyen durumlardan uzak durmanız gerekir.
-Sigara ve sigara içilen ortamlarda olmamanız gerekir.
-Nemli ortamlardan uzak durmanız gerekir.

Şunu unutmayınız ki astım rahatsızlığı sürekli ve periyodik olarak kontrol edilmesi gereken bir hastalıktır.
Bu hastalığın hafifletilmesi ya da tamamen iyileştirilmesi sizin bu rahatsızlıkla yaşamayı öğrenmenize bağlıdır.

Geçmiş Olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder