1 Ocak 2013 Salı

PASLANMAYALIM YAŞLANMAYALIM

    Yıllardır bütün çevrem benim ara ara çıkıp da; "Ben şu bölümü okumak istiyorum, bu işi yapmaya başlayacağım, para kazanmam lazım, çalışmak istiyorum vs vs vs..." gibi sayısız projemi dinlemekten bıkmış, sonunda da bana "maymun iştahlı" yaftasını takıvermiştir.
 
    Çünkü başladığım projelerin sonunu getirmeden bırakmış ya da hiç başlamamışımdır. Peki ama bu neden maymun iştahlılık olsun ki...? Vazgeçme nedenlerimin bir çoğu bahane olarak algılansa, artık fikirlerim amaan denip kulak arkası edilse de ben vazgeçtim mi..? HAYIR...!
 
   Bana göre finali göremememin nedeni kendime uygun olanı bulamamamdı çünkü. Hiçbir şey üretmeden öylece oturanlar bana "Nasıl olsa bundan da sıkılırsın" diyerek ya da içinden düşünerek hevesimi kaçırmaya çalışsa da vazgeçmedim. Sürekli acaba ne yapsam diye araştırdım durdum. Revaçta olan iş kolları, yeni açılan üniversite bölümleri, devletin destek kredileri... Anlattığım insanlar bana gülse ya da umursamaz bir ses tonuyla dinliyormuş gibi yaparak geçiştirse de yeni fikir üretmekten ya da bunları anlatmaktan vazgeçmedim.

    Hatta sıfırdan terzilik öğrenip, kıyafet dikip parçası 5 liradan aşağıdaki küçük sokak arası butiğe satacağımı söylediğimde eşim "Şu yukarıdaki dubleks evde oturuyorum de de kadın sana sadece ağzıyla gülmesin" diye dalga bile geçmişti(hoş şimdi ben de kendimle dalga geçiyorum). Ama bunların bir önemi yok...O işi mi yapsam bunu mu yapsam derken sonunda ciddi ciddi yapabileceğim ve iyi de kazanabileceğim bir iş geldi aklıma... Daha doğrusu eşimin aklına... Ben sürekli iş iş deyince o da benim için bir şeyler düşünmeye başladı ve sonunda çok parlak bir fikir verdi sağolsun...

   Şimdilerde bu proje üstüne sıkıca çalışmaktayım. Bu yüzden de bloguma vakit ayıramıyorum. Ama merak ettiğiniz konular, sorular olursa her zaman bana yazın. Mutlaka en kısa zamanda sizin için araştırır ve konuyla ilgili yazı yayınlarım.
 
    Size de nacizane tavsiyem: Gülerler mi, gerçekçi mi, yapabilir miyim, eleştirirler mi... diye düşünmeyin. Siz oltanızı her zaman her yere sallayın. Nerede ne tutacağınız hiç belli olmaz....

    Birşeyler üretmek; hem sizin kendinize güveninizi, hem çevrenizdekilerin size saygısını artırır..!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder