12 Ekim 2013 Cumartesi

Seo


Genç Grafiker - Farklı Tasarımlar, Yenilikler, Yaratıcı Düşünceler » Arama Motorları ve SEO http://www.gencgrafiker.com Uzun zamandır web tasarım, grafik tasarım, sosyal medya, seo ve internet teknolojileri ile ilgili işlerle uğraşıyoruz. Fri, 11 Oct 2013 11:22:19 +0000tr-TRhourly1http://wordpress.org/?v=3.6.1Eski ve Yeni SEO Tekniklerihttp://www.gencgrafiker.com/eski-ve-yeni-seo-teknikleri/ http://www.gencgrafiker.com/eski-ve-yeni-seo-teknikleri/#comments Mon, 07 Oct 2013 06:06:09 +0000Eymen ESERGİL<![CDATA[ Arama Motorları ve SEO ]]> <![CDATA[ etkili seo ]]> <![CDATA[ seo ]]> <![CDATA[ seo çalışması ]]> <![CDATA[ seo nasıl ]]> <![CDATA[ seo nedir ]]> <![CDATA[ seo teknikleri ]]> <![CDATA[ seo yapmak ]]> <![CDATA[ seo yöntemleri ]]> <![CDATA[ sosyal seo ]]> <![CDATA[ yeni seo ]]> <![CDATA[ yeni seo çalışması ]]> <![CDATA[ yeni teknikler ]]> <![CDATA[ yeni yöntemler ]]> http://www.gencgrafiker.com/?p=6725<![CDATA[ Hala eski SEO tekniklerini uygulayıp yaptığınız sitelerin google’da yükselmesini bekliyorsanız bu hayal kırıklığına uğrayacağınız anlamına geliyor. SEO teknikleri sosyal … ]]> <![CDATA[
Hala eski SEO tekniklerini uygulayıp yaptığınız sitelerin google’da yükselmesini bekliyorsanız bu hayal kırıklığına uğrayacağınız anlamına geliyor. SEO teknikleri sosyal medyanın yaygınlaşması ve sitelerin milyonlara ulaşmasından sonra çok değişti.
Dönüp geçirdiğimiz son on yıla baktığımızda keywords, description, title, backlink, hacklink v.b. bir çok terim öğrendik. Her ne yapıyorsak google için yaptık. Üst sıralarda çıkmaya çalışıp trafik çekmek için uğraştık ama artık bu yapılanların milyonlarca sitede strandart olduğunu unutmamamız gerekiyor.
Artık SEO kelimesi içerisinde sosyal medya, online reklam, virallik, içerik, özgünlük, devamlılık gibi bir çok kelimeyi de barındırıyor.
Positionly isimli SEO firması yayınladığı infografik ile son on yıl içerisinde neler değiştiğini gözler önüne seriyor.
son-on-yilda-seoda-neler-degisti
]]> http://www.gencgrafiker.com/eski-ve-yeni-seo-teknikleri/feed/ 0 Sitenizi Analiz Ettiniz mi?http://www.gencgrafiker.com/daha-iyi-optimizasyon-icin-sitenizi-analiz-ettiniz-mi/ http://www.gencgrafiker.com/daha-iyi-optimizasyon-icin-sitenizi-analiz-ettiniz-mi/#comments Tue, 27 Aug 2013 06:30:56 +0000Mustafa BAL<![CDATA[ Arama Motorları ve SEO ]]> <![CDATA[ Site Bağlantıları ]]> <![CDATA[ analiz ]]> <![CDATA[ DR. Link Check ]]> <![CDATA[ google pagespeed ]]> <![CDATA[ Pingdom Tools ]]> <![CDATA[ seo analizi ]]> <![CDATA[ site analizi ]]> <![CDATA[ site ayarları ]]> <![CDATA[ site hız testi ]]> <![CDATA[ site hızı ]]> <![CDATA[ site pagerank ]]> <![CDATA[ site test ]]> <![CDATA[ site ziyaretcisi ]]> <![CDATA[ WM Aracı ]]> <![CDATA[ WOO Rank ]]> http://www.gencgrafiker.com/?p=2636<![CDATA[ Sitenizde yapacağınız küçük incelemeler ve analizler sitenizi daha iyi geliştirmenize yardımcı olur. Bu tarz küçük analizler yapmak için çok … ]]> <![CDATA[ Sitenizde yapacağınız küçük incelemeler ve analizler sitenizi daha iyi geliştirmenize yardımcı olur.
Bu tarz küçük analizler yapmak için çok farklı online siteler mevcut. Bir çok online teste tabii tutmanız farklı farklı bakış açılarını incelemenize, olan problemlere mudahale etmenize yardımcı olur. Hız testleri, backlink testleri, iç bağlantı testleri, sitenizin genel durumu ile ilgili istatistikler ve daha bir çok yapabileceğiniz testler bulunuyor.
Google PageSpeed
PageSpeed sitenizi test ederek en hızlı şekilde açılabilmesi için size yardımcı olur. Olası hataları belirler ve düzeltmeniz için neler yapmanız gerektiğini söyler.
google-site-analizi
Pingdom Tools
Pingdom sitenizle ilgili bir çok sonuç sunar. Sitenizin açılış hızı, yüklenme hızı, sitenizi yavaşlatan dosyaları, hatta incelediğiniz sayfanın toplam kaç mb olduğunu söyleyen istatistikleri bile görebilirsiniz.
pingdom-site-analizi
WM Aracı
WM Aracı bir Türkçe ananiz sitesidir. Oldukça başarılı sonuçlar gösterir. Sitenizin Pagerank durumu, sayfa linkleriniz, dış bağlantılar ve daha bir çok istatistik. Ayrıca sitenizi optimize edebilmeniz için seo aracı ile yaptığınız seo hatalarını düzeltebilir, optimizasyonunuzu daha iyi bir hale getirebilirsiniz.
wmaraci-istatistik-sitesi
WOO Rank
Woorank bu konuda en düzgün tasarıma sahip olan site ve bir çok konuda sitenizi analiz ederek belli bir puan verir. Ayrıca daha yüksek puan alabilmeniz için sitenizde yapmanız gereken düzeltmeleri gösterir.
woorank-site-analiz-araci
DR. Link Check
İsmindende anlaşılacağı gibi sizin iç ve dış bağlantılarınızı analiz ederek bir rapor hazırlar.
dr-link-check
Kişisel blog ve haber sitelerinin en büyük gelir kaynağı adsense reklamlarıdır. Hepimiz aslında internet üzerinden yaptığımız projelerle para kazanmak isteriz.
Bu konuda sizlerle en iyi 5 reklam yerleşim modelini paylaşacağım, bu durum sitenizin şekline göre değişebilir fakat en iyi gelir sağlayan reklam yerleşim modelleri aşağıda yer alıyor.
Reklam modellerini incelemeden önce biraz bilgi vermek istiyorum, tabi okursanız oldukça yararınıza olacaktır.
Google üzerinde bir çok boyutta reklam bulunuyor ve bu boyutların istediğiniz modelini sitenize yerleştirip gösterim yapmaya başlayabiliyorsunuz. Peki doğru reklam boyutlarını tercih edip sitenize doğru şekilde yerleştirdiniz mi?
Google’a göre örneğin, 468x60px’lik reklam yerine eğer sayfanızda yer varsa 728x90px’lik reklam boyutunu tercih etmenizi söylüyorlar. Aslında mantıklı reklam boyutu büyüdüğü için daha fazla dikkat çekiyor. Aynı şekilde 250x250px reklam yerine 336x280px yada 300x250px boyutundaki reklamları tercih edin diyorlar.
Bunun yanında reklam yerleşimi çok önemli sitenizin tek bir sayfasında aynı anda en fazla 6 adet reklam gösterebilirsiniz, bunun 3 tanesi reklam birimi, 3 tanesi de bağlantı birimi olmak şartıyla. Eğer fazla reklam birimi yada görsel reklam eklerseniz ya sayfanızdaki reklamlar görünmez yada google sizi en kısa sürede banlar.
Belirtmekte fayda var sadece yirmi milyon gösterimin üzerindeki siteler google tarafından adsense premium hesabı hakkı kazanır ve bu siteler tek sayfasında 6 bağlantı, 6 görsel olarak 12 farklı reklam birimi gösterebilir.
adsense-yerlesim-donusumu
Yukarıdaki istatistik bir sitenin reklam yerleşimini aşağıdaki şekilde düzenledikten sonraki gelir artışını gösteren bir grafik.
Ayrıca reklamlarda yaptığınız arkaplan renk değişiklikleri, link renkleri reklam gelirinizi olumlu yada olumsuz şekilde etkileyebilir, bu yüzden bağlantı birimleriniz için dikkat çekici fakat bunaltmayan renk seçimleri yapmalısınız ve tabi ki reklamları aşırı derecede ziyaretçilerinizin gözüne sokmaktan kaçının.
Umarım adsense gelirinizi farklı yerleşim modelleriyle arttırabilirsiniz.
Aşağıdaki yerleşimler en iyi reklam gelirini hedefleyerek ve test ederek çıkartılmıştır.
google-adsense-reklam-yerlesimi
Eğer bir siten varsa bu konu seni oldukça heycanlandırmalı. Yazdığımız makale ve konularla ilgili acaba kaçıncı sırada olduğunu merak edriz, kimi zaman bi kaç kelime aratıp acaba sitem google’da kaçıncı sırada diye kontrol ettiğimiz bile olmuştur.
aradigin-kelime-kacinci-sirada
İşte bu konu sizi bu zahmetten kurtaracak az sonra paylaşacağım linkler ile belirlediğiniz sayfanın yada sitenin hangi kelimelerde kaçıncı sırada çıktığını rahatlıkla öğrenebilirsiniz.
http://www.googlesiram.com/
http://www.seohocasi.com/google-sira-bulucu/
Her iki site ile sitenizin kaçıncı sırada çıktığını öğrenebilirsiniz, hatta ikisindende kontrol edip google sıranızı karşılaştırabilirisiniz.
En çok sorulan seo terimlerini bir araya topladık.
SEO: Arama Motoru Optimizasyonu
Onpage: Sitenin ilk sayfası üzerinde yapılan anahtar kelime odaklı iyileştirmeler için kullanılır.
Pagerank (PR): Google’ın sayfalara verdiği sayısal değer. / Yeşil çubuktaki sayı.
Pagerank Güncellemesi: Google’ın sayfa değerlerini yaklaşık 3 ayda bir yenilemesi / Yeşil çubuktaki sayının belirli aralıklarla güncellenmesi.
Backlink: Başka sitelerden, size verilen bağlantı, köprü, link. / Pagerank’ın temel taşı.
Trustrank: Sitenin arama motorları üzerindeki güvenilirliğine verilen puan.
Outlink: Sizin başka sayfalara verdiğiniz bağlantı, köprü, link.
Link Değişimi: Karşılıklı link alışverişi / linkleme.
Google Dance: Google mühendislerinin yaptığı algoritmalar üzerindeki güncellemelerden dolayı sıralamalarda meydana gelen dalgalanmalara denir.
Metatag: Web sayfasını google’a tanıtırken kullanılan kodlar.
Sandbox: Google, optimizasyon uygulamalarında illegal yolları seçenleri cezalandırır. Bu sandbox’tur.
Filtre: Google’ın sandbox ya da ban cezalarından önce verdiği ufak sıralama kayıplarının oluştuğu ceza türüne filtre denir.
SEF: Açılımı search engine friendly şeklindedir. Sayfa linkini anahtar kelimelerden oluşturmayı amaçlar.
Google Panda: Google, bu uygulaması ile internet sitelerini belirli kriterlere göre sınıflandırır. Bu sınıflandırma neticesinde çıkan sonuçlara göre de sitelere arama sonuçlarında yer verir.
Search Engine Hidden: Bu terim gizli arama motoru optimizasyon manasına geliyor.
Adsense: Google’ın webmaster’lara sunduğu bir reklam sistemidir. Sayfa içeriğine göre reklam konulur, tıklanma oranı arttığı için tercih edilir.
Adwords: Google Adsense’in reklam verenlere yönelik bölümüdür. Ücret karşılığı reklamınızı adsense kullanıcısı sitelerinde yayımlatabilirsiniz.
Spam: Arama sonuçlarında yükselme elde etmek için içeriklerin ve anahtar kelimelerin yüksek sayıda yinelenmesidir.
Link Tarlası: Link değişimlerinin abartılması sonucu yüzlerce linkin yer aldığı sayfa / site.
Fake PR: Pagerank değerinin sahte olması. Örneğin gerçek pagerank değeri 2 olan bir sitenin, pagerank değeri 6 olan sitenin pagerank değerini kendine kopyalaması.
SMO: Sosyal Medya Optimizasyonu
Referans Link: Başkalarının sizin linklerinizi diğer kaynaklarda referans olarak göstermesidir.
Hack Link: İllegal yöntemler ile başka web siteleri üzerinden alınan linklerdir.
Orantılı Backlink: Siteye oluşturulan bağlantıların, orantılı bir şekilde alt sayfalara da oluşturulmasına denir.
kaynak; http://tr.wikipedia.org/wiki/Arama_motoru_optimizasyonu
]]>
http://www.gencgrafiker.com/cok-kullanilan-arama-motoru-optimizasyonu-terimleri-seo/feed/ 0
Arama Motoru Optimizasyonu SEOhttp://www.gencgrafiker.com/arama-motoru-optimizasyonu-seo/ http://www.gencgrafiker.com/arama-motoru-optimizasyonu-seo/#comments Tue, 13 Mar 2012 14:45:05 +0000Yiğit HASANUSTA<![CDATA[ Arama Motorları ve SEO ]]> <![CDATA[ google ]]> <![CDATA[ google optimizasyon ]]> <![CDATA[ google seo ]]> <![CDATA[ optimizasyon ]]> <![CDATA[ seo ]]> <![CDATA[ seo nedir ]]> http://www.gencgrafiker.com/?p=1523<![CDATA[ Arama motoru optimizasyonu (Search Engine Optimization), arama motorlarının web sayfalarını daha kolay bir şekilde taramasına olanak sağlayan teknik düzenlemelerdir. … ]]> <![CDATA[ Arama motoru optimizasyonu (Search Engine Optimization), arama motorlarının web sayfalarını daha kolay bir şekilde taramasına olanak sağlayan teknik düzenlemelerdir. İngilizce kısaca SEO (Search Engine Optimization) olarak ifade edilmektedir. Bununla birlikte arama motorları, arama sonuçlarını listelerken algoritmik yani matematiksel bir yapı kullanmaktadır. Bu nedenle web geliştiricileri yazmış oldukları sayfaları bu ayrıntıya dikkat ederek oluşturmak durumundadır. İnternetin ekonomik anlamdaki gücünün artması neticesinde hızla yaygınlaşmaya başlamıştır.
Site dışı SEO yapmak için çok sayıda farklı teknikler vardır. En popüler olanları ise siteye Backlink almaktır. Backlink sayınızı artırmak için çeşitli yollar kullanabilirsiniz. Başka sitelerle link değişimi yapmak, sitenizi dizin ve toplistlere eklemek, bloglardan yorum backlink almak, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde siteniz adına grup açarak makale veya içeriklerinizi tanıtmak ve sitenize link vermek, Yahoo! Answers gibi soru-cevap sitelerinde soruları olanlara yardımcı olmak ve referans olarak sitenizi göstermek bunlardan sadece birkaçıdır.
Tarihçe
Bu kavram ilk olarak 2006 yılında Rohit Bhargava tarafından ortaya atılmıştır. 2006 yılında yazdığı makalesinde Rohit, sosyal medya optimizasyonundan bahsetti ve 5 maddelik bir liste yayınladı. Bu makale dijital pazarlamacılar tarafından fazlasıyla tartışıldı ve dikkat çekti. Daha sonra çeşitli kişilerce bu liste genişletilerek 16 maddelik bir liste oluştu. İlk makalesinin yayınında 4 yıl sonra Rohit, yayınladığı 5 maddelik listeyi revize ederek değiştirdi. Sağ tarafta Rohit’in 5 maddelik listesi bulunmaktadır :
Liste görselinde geçen kelime anlamı,
Mashup : Bir ya da daha fazla kaynaktan API ve benzeri servisler tarafından ham dataları alarak, dataları yeni bir forma dönüştürerek hizmet veren web siteleridir. Örneğin, merkez bankası sitesinden döviz kurlarının XML formatında alınarak yeni bir tasarım içinde sunularak oluşturulan web sitesi bir mashuptır.
Optimizasyonun bazı aşamaları şunlardır;
Statik IP
W3C geçerlemesi
LSI tekniği ile eşdeğer içerikli kelimelerin içeriğe yansıtılması
Sayfalara uygun başlıklar seçilmesi (Title)
robots.txt dosyasının kullanımı
Meta etiketlerin kullanımı
İçeriğin özgün olması (başka sitelerden kopyalanmamış olması)
Site-içi dolaşımının düzenlenmesi
Sitenin içeriği ile alakalı başka sitelerden bağlantı toplanması
Sitenin seçilen anahtar kelimelerinin site içeriğindeki yoğunluğunun belirlenmesi
Arama motororu örümceklerinin siteyi daha hızlı taraması için site haritası oluşturmak
İlgili anahtar kelimeleri kalın veya italik gibi özellikler kullanarak önplana çıkarmak
Tablo düzeni ile tasarlanmamış, CSS tabanlı sitelerin oluşturulması
Bir sayfadaki link sayısının 100′ün altında tutulması
Sitedeki tüm metinlerin site geneli ile uyumlu olması
404 sayfalarının çalışan bir sayfaya yönlendirilmesi
Alan Adı Seçimi
Arama motoru optimizasyonu çalışmanızda domaininiz oldukça büyük etkisi vardır. Bu faktörler:
Alan adının uzun süreden beri kaydedilmiş olması
Alan adının ilgili anahtar kelimeleri içermesi
Alan adının üçten fazla ayıraç(-) içermemesi gerekir. Bu tip durumları Google ve benzeri arama motorları, siteyi zararlı olarak işaretleyebilirler.
kaynak; http://tr.wikipedia.org/wiki/
Arama motorları, SEO çalışması artık tartışmasız herkesin kulağına küpe olmuş durumda. Sitenizi google ve diğer arama motorlarına tanıtmak bulunabilirliğinizi kolaylaştırır.
Muhtemelen sitenize backlink aldınız, toplistlere kaydettirdiniz, bir çok seo çalışması yaptınız.
Peki google’ın dışındaki arama motorlarına sitenizi eklediniz mi?
Eğer yapmadıysanız en büyük adımlarından birini atladınız demektir. Google’ın nasıl analiytic ve sitemap ayarları varsa aynı şekilde yandex’inde ayarları var, yandex’in sitemap sayfasını inceleyip aynı şekilde sitenizi yandex’e de tanıtın.
Bunun gibi yahoo, bing v.s. ara motorlarının sayfa indexleme şeklini öğrenerek ilgili çalışmaları bu site içinde gerçekleştirin.
Birde kulağınıza küpe olması gereken bir konu daha; arama motorlarına sitenizi kaydettirdiğiniz zaman siz istemediğiniz sürece yada arama motorunun istemediği bir hile yapmadığınız sürece arama motorları linklerinizi silmez ve tekrar tekrar kaydettirmeniz gerekmez.
Sadece üst sıralarda çıkmak için sayfa ziyaretci sayınızı ve pagerank değerinizi yükseltmeye bakın.
Aşağıdaki siteleri kullanarak sitenizi bir çok arama motoruna otomatik olarak ekleyebilirsiniz, tüm hepsini kullanmanızda sakınca yoktur.
Sitenizi arama motorlarına web sitenizi ücretsiz kaydettip, sitenize daha fazla ziyaretçi çekebilirsiniz.

http://www.evrsoft.com/fastsubmit/myezsubmit.cgi
http://www.addpro.com/submit30.htm
http://freewebsubmission.com/
http://www.submitexpress.com/submit.html
http://www.compucert.com/internet-promotion.html
http://www.addme.com/submission/free-submission-start.php
WordPressde konuların sonuna .html eklemeyi eminiz ki wordpress kurup kullanan bir çok webmaster arıyordur, bununla ilgili bir çok eklentiyi gezerken aslında çok basit bir şekilde kalıcı bağlantılar bölümünden yapıldığını öğrenince oldukça şaşırdık ve gencgrafiker.com’da bu basit işlemi kerkes ile paylaşmak istedik.
Faydalandığımız sitede şöyle diyor;
Bu konumuzun başlığı : WordPress SEO Url
Url adresimiz : http://wordpress.desteksitesi.net/wordpress-seo-url
şeklinde oldu.
Eğer url adresimize .html uzantısı eklemek isterseniz. Özel yapı kısmına /%postname%.html yazmanız gerekli bu sefer url adresimiz aşağıdaki gibi olacaktır
http://wordpress.desteksitesi.net/wordpress-seo-url.html
en çok kullanılan yöntem bu ikisidir bence seo açısındanda en iyi yöntem bu şekildedir. Sonuç olarak SEO açısından çok fazla bir fark yoktur. Size uygun hangisi ise kullanabilirsiniz.
Şunu da belirtmek isteriz, URL uzantınızı bu şekilde düzenlemek istiyorsanız SEO konusunda çokta fayda sağladığı söylenemez.
Ama tabi ki google’ın ne yapacağı belli olmaz…
Konuyla ilgili detaylara şu siteden erişebilirsiniz; http://wordpress.desteksitesi.net/wordpress-seo-url
WordPress kurulduğunda ilk yapılması gereken şeylerden biridir asında SEO çalışmalarına başlamaktır, güzel bir SEO çalışmasının temelinde URL yapısı olduğu artık herkes tarafından bilinmektedir.
Sizinde dikkatinizi çekmiştir, wordpresste herhangi bir kategoriye tık ]]> <![CDATA[ ladığınızda /category ile başlayan bir URL oluşur adres satırında, belki tamamı ingilizce olan siteler uygun olabilir fakat Türkçe içerik sunan bir site için gereksiz yere URL’i uzattığını düşünebilirsiniz.
Burayı tıklayarak indireceğiniz wordpress eklentisi ile /category şeklinde URL yapınızda sabit bir şekilde görünen tag’ı tamamen kaldırmanız mümkün.

Kurulum

  1. Eklentiyi buradan indirin.
  2. İndirdiğiniz eklentiyi sitenizin ftp’sinden /plugins klasörünün içerisine atın.
  3. WordPress yönetim panelinden, eklentiler bölümündeki “Category Kaldirma” adlı eklentiyi kurun.
  4. Sitenize girerek kategorilerinize tıklayıp eklentiyi kontrol edin.
Herhangi bir ayar yapmanıza gerek yoktur. Ayrıca 301 URL yönlendirme yöntemi ile seo dostudur, eski linklerinizi yeni linklerinize yönlendirir.
Arama motorlarında üst sıraları kovalamanın ve siteyi daha açıklayıcı yapabilecek meta tag örnekleri paylaşıyorum. Aşağıdaki uygulamaları inceleyiniz. meta http-equiv=”content-type” … ]]> <![CDATA[ Arama motorlarında üst sıraları kovalamanın ve siteyi daha açıklayıcı yapabilecek meta tag örnekleri paylaşıyorum. Aşağıdaki uygulamaları inceleyiniz.
meta http-equiv=”content-type” content=”text/html; charset=windows-1254″>
Açıklaması: charset=windows-1254 : tarayıcı Windows’ta Türkçe karakter seti kullanır.
<meta http-equiv=”content-type” content=”text/html; charset=iso-8859-9″>
Açıklaması: charset=iso-8859-9 : tarayıcı Windows dışı uygulamalarda Türkçe karakter seti kullanır.
<meta http-equiv=”refresh” content=”10; URL=dosya.html”>
Açıklaması: ismi belirtilen dosya 10 saniye sonra otomatik olarak yüklensin
<meta name=”abstract” content=”SEO (Search Engine Optimization) Nedir”>
Açıklaması: abstract : Arama motorları için sayfa içeriğini tanıtan tek bir cümle (description yerine tercih ediliyor)
<meta name=”author” content=”SelmanD”>
author : sayfayı hazırlayan kişi yada kurum
<meta name=”classification” content=”Internet Marketing”>
classification : Sayfanın kategorisi en fazla 2 kelime içermesi önerilir.(Politics, Finance, Business, web hosting gibi)
<meta name=”copyright” content= “28 şubat 2005 Gitme.net “>
copyright : programın yayın hakkının sahibi
<meta name=”distribution” content=”Global / Local”>
distribution : Sayfa içeriği kime hitap ediyor (Yerel, Genel)
<meta name=”content-language” content=”tr”>
language : Sayfada kullanılan dil
<meta name=”rating” content=”General / Mature / Adult”>
rating : Sayfa içeriği kime yönelik.Eger herkese yönelikse “All” yapılmalıdır.
<meta name=”resource-type” content=”document”>
resource-type : Sayfa içeriğinin tipi (doküman)
<meta name=”robots” content=”index, follow”>
robots : Robotun nasıl çalışacağını belirtir
index / noindex : sayfayı arşive alır / almaz
follow / nofollow : sayfaya bağlı diğer sayfaları da tarayıp endeksler / endekslemez
imageindex / noimageindex : resimleri endeksle / endeksleme
imageclick / noimageclick : resim linklerinin endeksle / endeksleme
archive / noarchive : sayfayı arşivine al / alma (Google için özel)
all : sayfanın her şeyi arşive alınır
<meta name=”revisit-after” content=”7 days”>
revisit-after : Robot sayfayı 7 gün sonra tekrar ziyaret eder.
<meta http-equiv=”cache-control” content=”no-cache”>
cache-control: sayfa arama motoru tarafından arşivlenmez.
<meta http-equiv=”expires” content=”14 feb 2006″>
<meta http-equiv=”expires” content=”0″>
duyurduğunuz aktivitenin tarihini belirtir. Tarihe yaklaştıkça arama motorları sayfanızı daha üst sıralarda listeler.
Tarih geçtiğinde artık bu sayfa listelenmez.Sitenizin özel birgün için bölümü varsa örnegin 14 şubat bu kodu kullanmanız fayda sağlar
<meta http-equiv=”pragma” content=”no-cache”>
sayfa cache’e atılmaz, her tazelendiğinde kaynağından yeniden okunur.
<meta http-equiv=”reply-to” content=”kal@gitme.net”>
sayfayla ilgili e-postaların gönderileceği adresi belirtir.
<meta http-equiv=”window-target” content=”_top”>
sayfanın bir frame içinde açılmasını engeller.
 WordPress SEO eklentisi otomatik olarak Arama Motorları için WordPress bloğunuzu optimize eder. Bazı özellikleri: Google Analytics destek Özel Mesaj … WordPress SEO eklentisi otomatik olarak Arama Motorları için WordPress bloğunuzu optimize eder.
Güncel Sürümünü İndir Bazı özellikleri:
Google Analytics destek
Özel Mesaj Türleri desteği
Gelişmiş Kanonik URL’ler
İnce ayar Sayfa Seyir Linkler
Dahili API diğer eklentileri / temaları erişebilir ve işlevselliğini böylece
SADECE eklentisi WP e-ticaret siteleri için SEO Entegrasyon sağlamak için
Nonce Güvenlik
CMS tarzı WordPress kurulumu için destek
Otomatik arama motorları için başlıklar optimize
Otomatik olarak META etiketleri oluşturur
WordPress bloglar bulunan tipik yinelenen içerik önler
Yeni başlayanlar için, hatta seçenekleri bakmak zorunda değilsiniz, o inşaat out-of-the-box. Sadece yükleyin.
İleri düzey kullanıcılar için, ince ayar her şeyi yapabilirsiniz
Herhangi bir başlığı geçersiz kılmak ve herhangi bir META açıklama ve istediğiniz herhangi bir META anahtar kelime ayarlayabilirsiniz.
Otomatik Meta, Ultimate Tag Warrior ve diğerleri gibi pek çok diğer eklentileri ile geriye dönük uyumluluk.
]]>
http://www.gencgrafiker.com/all-in-one-seo-pack-eklentisi/feed/ 0

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder