5 Ekim 2012 Cuma

Hangi Kanguru Daha İyi?



 Benim başlangıçta slinglerden haberim yoktu. Bu yüzden Chicco'dan aldığım standart kanguruyu kullanmak için oğlum 3 aylık olana kadar beklemek zorunda kaldım. Çünkü kanguruda çok küçük kaldığı için ve kendini henüz dik tutamadığı için bükülüp sıkışıp rahatsız oldu. Eğer standart bir kangurudan bahsediyorsak bir kaç ay beklemeliyiz ama slingler anne kucağı kadar rahat ve güvenli bir taşıma imkanı sunuyor.                                                               Doğduğu andan itibaren kullanabileceğiniz slingler sayesinde hem bebeğinizin; sizin kokunuz, kalp atışlarınız ve sıcaklığınızla huzur içinde uyuyor hem de siz ellerinizi rahatlıkla kullanarak; bulaşık yıkamaktan kitap okumaya, anahtarla kapı açmaktan alışverişe her istediğinizi özgürce yapabiliyorsunuz.
    Ayrıca sizi bilmem ama ben oğlum doğduğunda yanıbaşımda bile olsa hem özlüyor hem de benden uzakta kendini güvende hissetmediğini düşünüp vicdan azabı çekiyordum. 
    Üstelik slingler fiyat olarak da oldukça makul. Zaten aldığınız standart kanguruları 9 kg' a kadar kullanabiliyorsunuz bu da ortalama 5-7 ay arasına kadar kullanabileceğiniz anlamına geliyor. Bu süre içinde aldığınız slinglerle de bebeğinizi rahatça taşıyabilirsiniz. Daha sonrasında ise http://tuniko.com/Bebek-Tasiyicilari-ve-Aksesuarlari,LA_210-2.html bağlantısından ulaşabileceğiniz çeşitli markalardaki bebek taşıyıcılar kelimenin tam anlamıyla imdadınıza yetişecektir.
    çünkü hem bebeğiniz artık büyüdüğü için diğer taşıyıcılarda rahat edemeyecek hem de siz ağırlaşan bebeğinizi taşırken, ağırlığı sadece omuzlara veren kangurular yüzünden omuz ve sırt ağrılarından çok şikayetçi olacaksınız. Verdiğim linkteki Ergo Baby, Beco gibi kangurular ağırlığı sırt çantası mantığıyla  vücudunuza eşit dağıtacağından çok daha kolay bir taşıma imkanı elde edeceksiniz.
    



Bu bebek taşıyıcılar 3-4 yaşa kadar kullanılabilmektedir.
Ben Ergo Baby kanguru kullanıyorum ve oğlum da ben de çok memnunuz
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder